.
Sluiten

Bezorging en levertijd door Helmink Wonen en Keukens

Bezorging en levertijd

Hieronder vind je de meest gestelde vragen over bezorging en levertijd

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

De levertijd van de bestelling staat in de orderbevestiging weergegeven. De bestelling wordt verzonden op het moment dat alle producten op voorraad zijn. Als je een bestelling hebt geplaatst waar producten met een verschillende levertijd in zitten, kun je in een verzoek indienen om de producten die op voorraad zijn alvast te versturen. Je kunt ook contact met ons opnemen als je wilt dat je bestelling later afgeleverd wordt. 

We doen ons uiterste best om je bestelling op het afgesproken moment te leveren maar we kunnen dit niet altijd garanderen. Wanneer de levertijd onverhoopt wordt overschreden, dan word je hier per telefoon of e-mail van op de hoogte gebracht. 

Bestellen in het weekend 
Bij het plaatsen van een bestelling op zaterdag is een afwijkende levertijd van toepassing. Heb je op zaterdag besteld en is het product op voorraad, dan wordt je bestelling maandag bezorgd, tenzij je zelf voor een andere leverdatum kiest. Daarnaast kunnen voor sommige producten andere levertijden en voorwaarden gelden. Hiervoor nemen wij contact met je op.

Leveren in het weekend 
Een bestelling kan geleverd worden in het weekend wanneer de producten die je besteld verkocht worden door Helmink Wonen en Keukens en geleverd worden door PostNL. Je kan dan een bezorgdatum kiezen tijdens het bestellen en die datum kan in het weekend zijn.  

 

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Dat kan! Zodra de bestelling wordt verzonden, sturen wij een e-mail met een zendingsnummer, hiermee kun je de status van je bestelling volgen. 
 
Er zijn twee uitzonderingen: 

  1. Grote producten die via de bezorgdienst geleverd worden. Hiervoor maken we een afspraak voor bezorging. 
  2. Producten die door de brievenbus passen, worden als brievenbuspost behandeld. Het is niet mogelijk de status van deze bestelling te volgen. 

 

Kan ik een bezorgdatum kiezen?

Het is mogelijk een andere afleverdatum te selecteren wanneer de order aan elk van de volgende voorwaarden voldoet: 

  • De producten op voorraad zijn.
  • De bestelling betaald wordt met iDEAL. 

Je kan je bezorgdatum kiezen in de winkelwagen. Wil je de bezorgdatum achteraf wijzigen? Via PostNL kan je de bestelling laten afleveren bij een afleverpunt waar je het vervolgens op kan halen binnen 7 dagen.

Mocht je de bestelling al hebben geplaatst en nog geen track and trace code hebben ontvangen, dan adviseren wij je telefonisch contact op te nemen. Wij kunnen het aflevermoment wijzigen zolang de bestelling nog in behandeling is.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling wordt bezorgd?
Wanneer je niet aanwezig bent op het moment dat de bestelling vanuit PostNL wordt bezorgd, dan wordt de bestelling bij de buren afgeleverd of het pakket wordt de volgende dag nogmaals aangeboden. 

Ben je bij de tweede afleverpoging niet aanwezig, dan wordt de bestelling afgeleverd bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt.

  • PostNL doet in dit geval een notificatie in de brievenbus, zodat je de bestelling zelf kunt ophalen. Let hierbij wel op dat het pakket maximaal zeven dagen op het afhaalpunt blijft liggen. Hierna wordt het retour gestuurd naar ons. 
  • Helmink Wonen en Keukens stuurt je een e-mail voor de bezorgdatum. 

 

Tot welke verdieping(en) bezorgen jullie mijn bestelling?
Helmink Wonen en Keukens levert enkel tot de eerste voordeur. De eerste voordeur houdt in dat het tot de eerste voordeur van het appartementencomplex is. Wil je liever dat wij het tot in huis leveren? Neem dan contact met ons op voor de voorwaarden.

Vragen?

Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem gerust contact met ons op.