Betalen
Hier vind je de meest gestelde vragen over betalen
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
- iDEAL (ABN Amro, ASN bank, bunq, Friesland bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS bank, Triodos bank, Van Lanschot Bankiers, Handelsbank en Revolut)
- Creditcard (VISA en Mastercard)
- In onze showroom kun je alleen betalen met pin
- Via overboeking
Alle betalingen gebeuren binnen een beveiligde betaalomgeving. Het is helaas niet mogelijk om in termijnen te betalen.
Ik ben mijn factuur kwijt. Kan ik hier een kopie van krijgen?
Je factuur is gezonden in de mail getiteld: “Jouw factuur voor je bestelling bij Helmink". Mocht je deze verzendbevestiging niet meer hebben, stuur dan een e-mail door middel van het contactformulier op onze website met daarin het ordernummer en/of je adresgegevens zodat wij de bestelling kunnen opzoeken in ons systeem. Wij sturen de factuur zo spoedig mogelijk per e-mail toe. Een factuur is niet achteraf aan te passen.
Mijn betaling is mislukt, wat nu?
Wanneer een betaling mislukt is, dan sturen wij automatisch een mail dat we de betaling niet hebben ontvangen. Via de link in de mail kom je terecht in de winkelwagen en kan je de bestelling alsnog voldoen. Wanneer je geen mail hebt ontvangen, de betaling mislukt weer of de kortingscode of giftcard werkt niet meer, neem in dat geval even contact met ons op, wij helpen je graag verder!
Wanneer wij je betaling hebben ontvangen, zullen wij je bestelling zo snel mogelijk verwerken.
De niet betaalde order wordt niet verstuurd en beschouwen we als geannuleerd, tenzij deze via de bovengenoemde link alsnog wordt betaald.
Wil je de bestelling niet meer ontvangen of heb je inmiddels al een nieuwe bestelling geplaatst? Je hoeft dan geen actie te ondernemen. Deze niet-betaalde bestelling beschouwen we dan als geannuleerd.
Zijn de prijzen inclusief btw?
Alle vermelde prijzen zijn inclusief btw volgens het Nederlandse tarief (21%). Bij het bestellen via onze website, kun je bij het invoeren van de gegevens kiezen voor particulier of zakelijk. Als je hier kiest voor zakelijk, kun je de bedrijfsgegevens invoeren die op de factuur moeten komen te staan. De btw staat altijd gespecificeerd op onze facturen.
Hoelang duurt het voor jullie mijn betaling ontvangen?
Wanneer we jouw betaling ontvangen, is afhankelijk van de betaalmethode waar je voor kiest. Bij betaling met iDEAL, ontvangen wij de betaling direct. We versturen je bestelling nog dezelfde dag, op voorwaarde dat de producten op voorraad zijn.
