Klantenservice van Helmink Wonen en Keukens
Wij willen je graag zo goed mogelijk van dienst zijn. Voor vragen over producten kan je terecht in onze winkel. Wil je wat anders weten? Neem dan ook gerust contact met ons op.
Hoe plaats ik een bestelling in de webshop?
- Ga naar het product van je keuze.
- Klik op de button 'Bestel'.
- Klik op 'Verder shoppen' om het assortiment verder te bekijken of klik op 'Naar winkelwagen' om te betalen.
- Klik op 'Doorgaan naar de kassa'.
- Vul je gegevens in en doorloop de stappen: Gegevens, Verzendmethodes, Betaalmethode, Plaats bestelling.
- Aan het einde van de stap 'Betaalmethode', wanneer je de aankoop bevestigd, is je bestelling definitief.
- Het doorvoeren van wijzigingen is nog mogelijk voordat de bestelling is betaald en bevestigd.
- Je ontvangt per e-mail een orderbevestiging wanneer de bestelling succesvol is geplaatst.
Bekijk hier meer vragen over bestellen.
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
- iDEAL (ABN Amro, ASN bank, bunq, Friesland bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS bank, Triodos bank, Van Lanschot Bankiers, Handelsbank en Revolut)
- Creditcard (VISA en Mastercard)
- In onze showroom kun je alleen betalen met pin
- Via overboeking
Bekijk hier meer vragen over betalen.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
De levertijd van de bestelling staat in de orderbevestiging weergegeven. De bestelling wordt verzonden op het moment dat alle producten op voorraad zijn. Als je een bestelling hebt geplaatst waar producten met een verschillende levertijd in zitten, kun je in een verzoek indienen om de producten die op voorraad zijn alvast te versturen. Je kunt ook contact met ons opnemen als je wilt dat je bestelling later afgeleverd wordt.
Bekijk hier meer vragen over bezorging en levertijd.
Hoe meld ik mijn retourzending aan?
Je mag kosteloos retourneren binnen 30 dagen na ontvangst, zolang het in de staat is zoals je het ontvangen hebt. Neem dan contact met ons op.
Bekijk hier meer vragen over retourneren en annuleren.
Wanneer heb ik garantie?
De ondernemer geeft 2 jaar volledige garantie op de geleverde producten, bovenop de wettelijke verplichtingen van Artikel 15 lid 1. Partijen kunnen ook anders schriftelijk afspreken. De 2-jarige garantie geldt niet voor gebreken die verband houden met niet met de bestemming corresponderend gebruik door afnemer. Bij consumentenkoop maakt de ondernemer dat aannemelijk. De ondernemer draagt de kosten van reparatie resp. vervanging, incl. vracht- en voorrijkosten; Als het gebrek goed hersteld kan worden, dan hoeft de ondernemer het product niet te vervangen.
Hoe krijg ik meer service voor mijn bed of bank?
Door het afsluiten van onze All In House Service, krijg je een aanvullend full-service programma dat geldig is voor 5 jaar. Je ontvangt een onzichtbare beschermlaag op het nieuw gekochte product, een reinigings- en verzorginsproductenpakket en professionele servicedienst. De All In House Service een oplossing bij veel problemen die normaliter niet onder de garantie vallen. Denk hierbij aan vlekken, constructieproblemen, of beschadigingen.
Bekijk hier meer vragen over garantie.
Hoe krijg ik woontips en leuke aanbiedingen?
Meld je dan aan voor onze VIP nieuwsbrief! Hiermee ontvang je circa 4 tot 5 keer per jaar onze nieuwsbrief met woontips, woontrends, nieuws en speciale VIP aanbiedingen. Zo blijf je op de hoogte van alles wat er bij ons gebeurd en profiteert als eerste van speciale aanbiedingen. Meldt daarom gemakkelijk aan via onze inschrijfpagina.
